tirsdag 15. april 2014

Påske i Oba 2014

 
 
 
 
 
 
 
God påske :) Nå har vi endelig fått det meste på stell :) Men du verden så mye flying i butikker!! Tror jeg har finni mesteparten av det vi trenger, men det er neimen ikke lett når de færreste snakker engelsk....
 
 

 
 
Ahmet, vaktmesteren vår, syntes vi har så fint bord, men VERY EXPENSIVE!! Neida, det har jeg hatt med fra Norge, så det er ikke så dyrt. Så forteller han at disse bordene alltid er i ekte sølv i Tyrkia. Da snakker vi selvfølgelig en helt annen pris enn detta blekket her!! Men det passer inn, sølv eller ikke sølv ;)
 
 
 


 
 
 
Inngangsdøren.... virkelig heavy metal... Den er det ikke lett å bryte seg igjennom. Veggen ved siden av, derimot...



 



Fredag kom gardinene på plass, og i dag fikk vi noen bilder på plass. Syns vel vi var heldige med fargene ;)












 
 
 

 
 
 
 
 
 
Er litt usikker på størrelsen her. Mulig vi bytter til et format som er litt smalere, men langre...Men vi har god tid på å bestemme oss. Vi kan ta det om et år, eller to år, eller....
 
 






 
 
Nypressa appelsinjuice til frokost er et must så lenge verdens søteste appelsiner koster kr. 3 pr. kg. ;)
 
Og hvis noen lurer på hvor mange puter jeg har hatt med fra Norge, så er det 29. Ca. 20 kg........

2 kommentarer:

  1. Hej jättefin blogg som du har! Nu finns det både en Blog Hop och en giveaway på min blogg om du skulle vilja delta! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html

    SvarSlett
  2. OJJ!! 20 kg puter!!? Haha, jeg oxo elsker puter :-P Det er blitt kjempefint hos dere. Kos dere masse der i påsken :-)

    SvarSlett