tirsdag 27. mai 2014

Enda mere ferdig ;)

 
 
 
Plutselig kommer det mer og mer på veggene..... helt av seg sjøl ;)
 
 
 
 
 
Litt pynt på gjesterommet nede ;)
 
 
 
 
Et gjesterom til :)
 

 
 
En liten krok i gangen :)
 


 
 
Lyslenke i stua...
 

 
 
Speil på walk - in - closet :)
 

 
 
Et speil over sofaen i tv-stua :)
 

 
 
På kjøkkenet i 2. etg mangler vi fremdeles et lite kjøleskap. Men plutselig kommer nok det også ;)
 
 
 
 
 .....og her plasker jeg med beina når jeg er ferdig med alt som skal opp på veggene ;)
 

 



Her kunne jeg godt spist frokost hver dag :)
 
 



Til og med tv....3D-tv. (Heter det det?) Men den er helt ubrukt ;) Kjekt å ha!!
Hmmmm....
 


 
Disse kule kannene med blomster i går vi forbi hvis vi skal handle mat! Syns de er kjempekule :) Jeg hadde sikkert fått kjøpt dem, men da trur jeg supersambis hadde besvimt! Trur han syns det er nok med alt jeg drar dit, om jeg ikke skal begynne å dra ting derfra og hit også......
 
Nå er det for varmt for oss i Oba, så det blir ingen tur før i september. Bryllupsreise er det visst noen som kaller det da. Da er hvertfall temperaturen perfekt :) Passe på land og varmt i vannet :) Sommeren nyyyter vi i Sommerfjord og på Resö :)


1 kommentar:

  1. Using ingenious technology and innovation the Romans made an Empire
    that withstood the test of your energy. An HVAC repair customers are most often started by the technician who has learned the trade through previous employment.
    Birthdays, Anniversaries, Housewarmings, Weddings, Baby Showers, Christmas and
    Valentines Day.

    Review my web page: kobeszkoromana.pokazywarka.pl

    SvarSlett