mandag 27. august 2012

Hagefest

Nei, nå har jeg visst forsømt meg...... Det har vært bare jobbing i det siste. Men det er utrolig gøy, da, når det går såååå bra :o)
 
Lørdag hadde vi hagefest, deilig vær og hyggelige gjester ;o)
 
 

 
Er det mulig å ha så rotete kjøkken mens en forbereder fest? Jepp, klarer det fint, jeg ;o)
 
 


 
Rett og slett utrolig glad i Kitchen aiden når jeg skal rive 2,5 kg. gulrøtter til fiskesuppa. Kitchen aid med ekstrautstyr såklart ;o)







Som dere vet har jeg putedilla.... Supersambis ga seg litt over når han om-møblerte for å klargjøre til festen. Han syns visst det var litt i overkant mye ;o) ( Dette er bare ute-putene.........)
 

 
 
 
 
 
Bordet er dekket. Vertskapet er ganske så fornøyde med været. Enn så lenge. Rundt kl. 23 kom regnet.....
 


 
 
Her ser dere det er om-møblert. Kjempefornøyde vi, så det blir nok stående sånn permanent, tenker jeg ;o)
 





Dagen derpå.... det gikk hardt utover parasollen. Like greit, kanskje, da vi har snakka om å lage et mer permanent tak. Nå kan vi vel like godt komme i gang :o)
Og bordet var rydda!! TAKK til alle gjester som hjalp til!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar