onsdag 7. november 2012

Hagefest ;o)

Nei, nå har jeg forsømt meg, gitt!! I det siste har det vært bare jobbing, men sånn er det visst med ny jobb. Men jeg stooorkoser meg, da! Det er kjempegøy når det går så bra!! Lørdag var det hagefest, og Åge var nødt til å vaske hus og handle inn (Nå har`n forøvrig bestemt oss for å ansette vaskehjelp.......)
 
 

 
Er det mulig å ha så rotete kjøkken når en driver med forberedelser til fest? Jepp, jeg klarer det fiiiiint ;o)
 
 
 
 
Når jeg skal rive 2,5 kg. gulrøtter til fiskesuppa er jeg innmari glad i Kitchen aiden....med ekstrautstyr ;o)
 


 
 
Som dere vet, har jeg putedilla..... Supersambis syns det var litt i overkant når han om-møblerte terrassen for å klargjøre til fest :o)





 
 
Bordet er dekket....Rimelig fornøyde med været her :o)
 




 
 
Vi bytta plass på spisegruppa og sofaen. Og jamen trur jeg vi skal fortsette å ha det sånn. Det er nesten umulig å spise middag der hvor vi hadde spisegruppa før, for der er det stort sett 40 varmegrader når det er sol. Altfor varmt for meg, vaffal ;o)


 

Etter festen.....
 
 

 Kl. 23 (ca...) begynte det å regne, så vi måtte få opp litt tak.... Det gikk hardt utover parasollen. Kanskje ikke så dumt, nå MÅ vi komme i gang med å tenke på et permanent tak. Og ute er det rotete. Men jamen hadde ikke gjestene rydda bordet.
TAKK FOR HJÆLPA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar