søndag 23. juni 2013

St. Hans i Sommerfjord



....eller santhans som jeg så det sto skrevet tidligere i uka ;)
 




Gjorde et kupp på nille forrige uke. De hadde satt ned disse søte krusene til kr. 10 pr.stk!! Jeg fant fort ut at jeg "trengte" krus som det ikke var noe farlig med, til å bruke ute. Tok like godt resten, jeg, men dessverre var det bare 9 :(
 
 




Vi bestemte oss for å feire St. Hans i Sandefjord i år. Jeg har ikke feiret St. Hans i Norge på maaange år!! Kanskje så mange som 47 eller no sånt ;) Været var ikke meldt all verden, så vi fant ut at vi ville kose oss hjemme. Et lite øyeblikk lørdag ettermiddag var det sol, så da ble det ei lita pause med rosèvin og interiørblad :)
 
 
 



 
Enda et kupp. Ikke fra forrige uke, men fra fredag. Lesebriller fra Søstrene Grene til den nette sum av kr. 18.88 pr. stk. Slo på stortromma og kjøpte 3, så har jeg snart briller i hvert rom og hver bil og litt overalt. Det trengs......
 
 
 



 
Båtkortesjen i Sandefjord er berømt!! Vi har aldri sett den før, så vi gikk på brygga for å se ordentlig. Og mange båter var det, det er det ingen tvil om!! Vi sto i 25 min., og da var det fremdeles maaaaange båter igjen.


 
 
Båter av ymse slag :)
 
 


 
 
St. hans, 16 grader, vind, skyer og småregn. Det var dunjakke og hette som gjaldt i dag. Ikke moro :( Fremdeles overbevist om at vi har gjort riktig valg ved kjøp av hytte. Da får vi hvertfall sol og varme ;)

 
 
Båter så langt øyet kan se...
 
 
 
 
Og jamen kom ikke sola også!! Hvertfall etpar minutter!!
 
Ha en fortsatt strålende St. Hans-feiring!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar