søndag 30. juni 2013

Sol og søndag










Jamen har det ikke blitt et nytt bilde til uteplassen... Lyse, gode sommerfarger... Ikke helt ferdig dette heller, men det blir nok det til slutt ;)
 
 




Valmuene står i full blomst. Vakreste blomstene jeg vet om ;) Nesten....
 
 





Så heldige vi er som har så mange, flotte blomster i bedene våre ;)
 
 



Har endelig fått overtalt Åge til å kjøpe nye utelamper. De gamle var sikkert greie nok de, men veldig upraktiske. Har sett etter sånne som dette lenge, men de jeg har finni har vært så dyre!! Og nå fant jeg endelig sånne som jeg ville ha på Jula. Til 199,- pr. stk. KUPP!!!
 
 






Her ser dere de gamle lampene. Sikkert greie nok, men veldig upraktiske. I den grad ei lampe kan være upraktisk ;) De hadde nemlig helt svart støpejern (??) i bunnen, så når lyset sto på lyste det ikke ned!! Og det var faktisk der vi trengte lys!! Det har vi nå ;)
 
 



 
I dag ble det ferske reker fra i går ( !!! ) til middag. Eller var det lunsj?? Der var vi ikke helt enige.... Da jeg var klar for middag var Åge klar for kveldsmat... Jeg spurte om vi hadde spist middag i dag, og det hadde vi visst.... Hehe, det ble ostesmørbrød. Til middag. Eller var det kveldsmat?? Vi ble hvertfall mette, begge to ;)
 
 

 
 
Hvitvin til meg og en kald øl til Supersambis ;)
Og minfavoritt-vinpose fra Oscar Borgstrøm. Rart, 3-literen smaker lissom så mye bedre fra en sånn en....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar