onsdag 6. juni 2012

Kjøkkenet vårt......

Hei og hopp!!

Dere som har fulgt med i timen (hihihi...) vet at jeg har sååååå lyst til å gjøre noe med kjøkkenet vårt. Ikke alle er enige, men jeg har mange tanker inni hodet mitt....rart  ;o)





Jeg har malt veggen bak vifta litt mørkere (muscat), for som dere ser på bildet under, var det veldig hvitt her når vi flytta inn.








Dette er kjøkkenet fra prospektet. Veldig hvitt og veldig mye større enn det er i virkeligheten  ;o) Skapet oppe til venstre har jeg lyst til å bytte ut med ei kjøkkenhylle (den er kjøpt inn og står i garasjen. Åge vet det bare ikke enda....... godt jeg har en snill og tålmodig kjærste......) Skapene oppe rett fram (med tv inni) har jeg lyst til å bytte ut med åpne hyller...... Skapene oppe til høyre har jeg lyst til å bytte ut med vitrine. Og så vil jeg bytte beslag, men da må jeg sparkle og male også  ;o)
 Noen som vil kjøpe noen overskap??






Dette skal få være som det er........

Ha en strålende dag!! Jeg er fremdeles sykmeldt, så nå er det ut i solen med et interiørblad og en kopp kaffekopp  ;o)


5 kommentarer:

  1. Hei Kari,
    Gøy å følge bloggen din, og ikke minst se hvor fint dere bor! ;)

    SvarSlett
  2. Hei Elin!!
    Så hyggelig!! Her koser vi oss, se... Sandefjord er like fin som Halden ;o) Har Emeline det bra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det vil jeg tro! ;) Her er alt bare bra. Storkoser oss hjemme om dagen. Lille jenta mi blir så fort stor... Hehe ;)

      Slett
  3. Så koselig kjøkken<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk!! Ja, her koser vi oss ille.....

      Slett