tirsdag 5. juni 2012

Ringnes Park

I går var jeg i Oslo og besøkte gullungene mine igjen :o) Tok noen bilder i den hyggelige leiligheten til min yngste gullunge ;o)!










Alle veggene var helt hvite når Oda kjøpte leiligheten. Vi (jeg......)satte opp en lekker tapet på den ene veggen i soverommet, og vips - så fikk leiligheten et litt mere eksklusivt preg  ;o)





Nå har Oda endelig fått kjøpt seg et bilde ho har ønska seg leeeenge..... Det er fargeklatten i stua, og passer superfint  ;o)







Jeg har sydd den fremste puta. Jeg syns den ble så fin, at jrg trur jeg må sy noen til meg sjøl også. Jentene fikk 2 hver  ;o)








Denne stolen er den første jeg har trukket om. Resultatet er ikke perfekt, men brukbart ;o) Treverket ble malt, linstoffet ble dekorert, og stolen passer fint der den bor i stua til Oda...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar