søndag 22. juli 2012

Rekefest

Tradisjonen tro: Rekefest på stranda har kommet for å bli. I går ble den avholdt, og nesten alle kom!! Og for et fantastisk vær!! Ettermiddagen startet med at et ungt par gifta seg på stranda, og når vi hadde "glana" ferdig, begynte rekene å rope på oss ;o)




Aner ikke hva Åge og Bjørnar diskuterte her, men det er første gangen jeg har sett Åge bruke pekefinger ;o)






Bursdagsbarnet Bodil med ektemann  ;o)





Nå har vi kommet litt utover kvelden.... ASTRID!!!!





......og morgenen etter festen våkna jeg kl. 06.00. Gjøkke no igrunn, når mårran er sånn som detta!!



Det dugger fremdeles på alt av plast og glass......alle lyslyktene er fulle av dugg....sjarmerende  ;o)
Nettet er utrooooolig tregt her på den svenske vestkysten, så nå får det være bra......Slenger meg ned i solstolen, jeg, nå, og der trur jeg jeg blir idag  ;o)

1 kommentar:

  1. Å dette såg riktikt så hyggeligt ut.å jeg som elsker reker:))
    vakkre bilder :)
    klemmer fra Eli:)

    SvarSlett