tirsdag 24. juli 2012

Sommer-shopping

Neimen om det blir mye tid til blogging for tida!! Ferie og ille travelt, se.... Her må det leses, spises, drikkes, hekles, strikkes og i det hele tatt.... Ikke rart en ikke får gjort no... Idag har jeg til og med støvsuga litt, det tok sånn ca. 3 min  ;o)


Skal blogge litt om ferien vår seinere, men her kommer litt sommer-shopping som jeg gjorde før ferien:





Er ikke denna rosa postkassa søt, eller? Passa bare perfekt på dukkestua vår. Jentene mine mener jeg antyder at jeg ønsker meg jentebarnebarn, men det gjør jeg IKKE  ;o)

Her ser dere forresten at piletreet begynner å bli fint også! Det ble klippa HELT ned i høst, og når det først begynte å spire, da skjøt det fart. Det blir fantastisk etter hvert ;o) Det blir som et helt tak i hagen!





Kjøpte meg ei ny kjøkkenhylle på Home & Cottage også. Hang den opp med hjelp av supersambis. Han tror den skal henge der bestandig, men jeg har egentlig større planer med den  ;o) Egentlig med hele kjøkkenet, faktisk, men jeg får ta en ting av gangen. Gå litt forsiktig fram, rett og slett.... (Han sier at han ikke leser bloggen min, så nå får vi se, da, vettu ;o) Han skjønner ikke vitsen med å lese om hva vi foretar oss her, vi prater jo sammen hele tida, det får holde....)

Ha en fortsatt strålende sommer :o)


2 kommentarer:

  1. Artig lesing, Kari! Du er en humørpille! - Rett og slett. :)

    Klem fra Inger Helene

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk, Inger Helene!! Veldig gøy å høre ;o)

    Klem tilbake :o)

    SvarSlett