onsdag 9. mai 2012

Anno 1930

Huset vårt er bygget i 1930, derav navnet :o) Det forrige huset mitt var bygget i 2001, så det var en overgang å gå over til et gammelt hus, men bare positivt (nesten.....) Det som var mest uvant, var temperaturen. Ikke så lett å holde det varmt med mange små rom og ganger.... Så til vinteren blir det nok montert en varmepumpe i Hystadveien :o)
Men - et gammelt hus har nok (i mine øyne) mere sjarm enn et nytt, selvom både nye og gamle hus har sjel. Trur eg......



Sånn som dette så huset ut når vi overtok....






Og sånn ser det ut når vi har bodd her noen måneder. Jeg syns det ble myyye finere med svart dør, så jeg må nok i gang med å male alle ytterdørene svarte. Er veldig i tvil om garasjedørene, men... Det blir kanskje mye svart med 2 svarte garasjedører? Uansett - det er 3 andre dører som skal males svarte først, så jeg har litt tid å tenke på ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar