tirsdag 29. mai 2012

Resö - min ö.....

Har hatt ei aldeles nydelig pinse på Resö! Været har vært bare helt fantastisk, og vi har hatt akkurat passe dose med god mat, godt drikke, gode venner, og verdens "godeste" mamma :o) Og for ikke å snakke om akkurat passe dose med sooool!






Og jeg har ikke gjort noen verdens ting.....hånda skal fremdeles ikke belastes, så jeg har til og med hatt hjelp til å fylle opp vinglasset!!

Da vi kjørte av ferja her i Sandefjord i går kveld, var det nesten som å komme til en annen verden! Vi reiste fra Resö i 23 grader og SOL, og ankom Sandefjord i 12 grader og striregn!! Er det mulig!!

Men - i dag er det SOL igjen!!

LYKKE :o)



For en utsikt vi har!!

Det hadde vi når vi flytta inn i Sandefjord også! Det ble gjort et STORT nr. ut av det i prospektet og på visningen. (Dårlig bilde, men det er scannet fra prospektet.....)





 Men i dag er den borte, så her er vi igang med hr. advokat hyggelig ;o)
Sånn ser det ut i dag:




Ikke akkurat det vi hadde forestilt oss .......HRRRRMF......

Så vi koser oss så godt vi kan med resten av huset. (Ikke vanskelig det, asså ;o))

Nå skal jeg ta med meg etpar knekkebrød, kaffe og avis i sola. Ikke så gæli det, men litt morsommere å kunne gjøre noe ;o)
Ha en strålende dag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar