tirsdag 8. mai 2012

Utøya

Hadde ALDRI trodd jeg skulle kommentere "offentlig" noe av det som har med Utøya å gjøre, men idag MÅ jeg.... Jeg var en kjapp tur i Oslo i går kveld, og oppdageten politibil som kjørte under fartsgrensen. 3 meter bak den kom en rød kassebil full av folk. (Orker ikke skrive navnet, men dere skjønner hvem som satt inni den kassebilen.) 3 meter bak den igjen kom en politibil til. Og deretter 3 politibiler til!! Jeg kjente at jeg ble helt kvalm når jeg så hvem som satt inni den røde kassebilen. Ja, du hørte riktig. Rett og slett kvalm! Tenk da på de som sitter og ser på denne mannen hele dagen!! Jeg ble kvalm bare jeg så han gjennom et bilvindu!!
Bilene kjørte helt tett inntil hverandre, og de slapp ingen mellom rekka si. Det var andemor og alle ungene, det... Det var 2 politi i hver politibil, og den røde var stapp full. Ressurser.... hva koster dette oss? Nei, det vil jeg helst ikke vite.....
Legger ved et vakkert bilde, jeg, så glemmer vi alt det jeg har skrevet over.

Ha en strålende dag!!






Nesten sånn ser hagen vår ut i dag. Litt mere stasj, såklart, det er jo vi som bor her nå. Dette er bildet fra prospektet når vi kjøpte huset, og det var dette jeg falt for. I tillegg til alt det andre ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar