onsdag 9. mai 2012

Sommerfjord!!

Vi overtok huset vårt i Sandefjord en fredag kl. 10.00. Kl. 17.00 flyttet Kari Løken inn. Sammen med kjærsten min, såklart ;o) Her skulle det ikke pusses opp eller gjøres noen ting, det var bare å flytte inn. Mente jeg da. Etter det har det selvfølgelig blitt gjort endel. Viktig å sette sitt eget preg på hjemmet sitt, ikke sant? Soverommet vårt var lyst og trivelig. Mente jeg da. Sånn så det ut:





Plutselig hadde jeg pussa opp litt, gitt. Da ble det seende sånn ut:





Det er fremdeles lyst, men kjeg har tapetsert det nederste på veggen. Tapeten syns ikke så godt, men den er faktisk ganke lekker, syns jeg. Dere skal få se et bilde under av den. Jeg har nemlig lagd meg et serveringsbrett med resten av tapeten. Den er litt maritim, noe som passer fint her i Sommerfjord ;o) Og så har jeg lagd meg en ny sengegavl. Beiset den med drivved (Jotun), noe som passa fint til tapeten :o) Og vifta i taket ( som hang igjen etter forrige eier.....) er erstattet med en lysekrone ;o) Putene og gardinene er fra Living/Home & Cottage.




Her syns tapeten litt bedre, tenker jeg :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar