tirsdag 8. mai 2012

Moro!!

Jamen gøy når jeg ser hvor mange som har titta innom..... Moro, skjønner godt at en kan bli bitt av sånt som detta :o)



Sånn som dette så det ut under kjøkkenvinduet vårt i våres. Jeg syns det er godt med litt klare farger om sommeren, men plutselig en dag hadde jeg forandra det litt.....Her hadde ikke påskeliljene springi ut, engang ;o)



Her er forandringen.... Litt roligere, kanskje, eller kanskje jeg skal forandre litt igjen? Var akkurat innom Home & Cottage her i Sandefjord og fikk litt inspirsjon :o)




Her syns sofaen bedre, men det er jo ikke SOL!! Og det er det faktisk her i dag.... og påskeliljene har springi ut (Det heter vel sprunget ut på bokmål, men for ei opprinnelig Østfoldjente som meg, er det litt vanskelig å si... ;o)) Og putene er fra Home & Cottage.....
Den brune kassa som ligger på terrassegulvet har en spesiell historie. Min farmor og farfar dreiv i sin tid Askim meieri. Plutselig dukka denne kassa opp på finn.no, og den er merket Askim meieri. Den MÅTTE jeg jo ha, og kasta meg på telefonen. I andre enden svarte min søte kollega Heidi!! Nei, detta finnland ække stort ;o) Handelen var i boks!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar