tirsdag 22. mai 2012

Ferdig operert!!

Selve operasjonen tok ikke mer enn 10 min., men med klargjøring o.l., var jeg på sykehuset i 3,5 timer.... Kjapt inn, og kjapt ut....Så har sitter jeg, da! &%¤#%&¤&(=?&%.... Får bruke hånda, men ikke belaste den overhode. Så da blir det pekefingerblogging ;o)


Når vi kjøpte huset her hadde vi som sagt ikke noen planer om opp-pussing, men litt har det jo blitt ;o) Badet var lyst, men litt upraktisk, altfor lite skap-plass! Vi ønska oss en kommode (Vince fra Living/Home & Cottage, men den passa ikke.) Da er det fantastisk med finn dott, da vet du!! Jeg fant en kommode som passa i Brevik. Stabla sambis`en inn i bilen og peisa på. Den var avluta, så jeg beisa den med driv-ved 3 ganger, og sånn ble resultatet:


Tror dette blir noen laaaange uker for meg, så det er godt jeg har fått meg en ny hobby!!
 Ikke kan jeg strikke, hekle, male, bake eller sy :o( Men jeg kan lese og blogge :o)

Og så deilig at det er sooool! Gikk litt utpå brygga istad, det var godt med litt "vind i seilene"... Får håpe det varer leeeenge :o)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar